Berserk!

Toto stádium občas člověka popadne – ultimátní zuřivost, kdy byste chtěli původ(ce) svého hněvu rozcupovat na kousky. Mně se občas zřejmě neúmyslně daří přivodit tyto stavy jiným lidem. Dnes mě velice zaujala jedna zpráva od jednoho zapáleného diskutéra, se kterým se čas od času chytím v nějakém sporu. Musím říct, že věřím, že je míněna upřímně a s upřímnou nenávistí, která mě opravdu překvapila.

Ještě pár mých poznámek předtím, než si zprávu přečtete. Člověka, vystupujícího pod přezdívkou webelite (Mistr Teček) považuji minimálně za podivína, který vyniká poměrně zvláštním stylem psaní. Na webtrhu se pravidelně dostává do hádek (ne že bych já byl jiný a svatoušek), nicméně obvykle nemá žádné argumenty a jeho příspěvky sklouzávají do pouhých urážek typu „chudáčku, debile“, apod. Tedy nic kreativního. Proslul velkou bitkou za své portfolio, kde před většinou ostatních osamocen obhajoval své chování a své designy.

Není nutné popisovat, jak k té PM došlo, protože ji sem dávám pouze pro efekt pobavení. Nejde o to, že bych se kvůli něčemu zlobil, to není pointa. Jde mi spíš o to, že očividně podle jeho vystupování nejde o člověka moc chytrého (opět, mám co povídat, rád se hádám a dělám hlouposti, takže u mě také ingeligence nedosahuje závratné výše), a mám u něj pár vroubků. Proto se snaží mě asi zasáhnout, nebo tak něco. Protože když člověka neznáte, těžko můžete posuzovat podle pár příspěvků a hlavně vědět, co on dělá.

Takže se zkuste od něj poučit, a nenechte se tak rozběsnit v jinak poměrně poklidné diskuzi (alespoň tak jsem to vnímal já). Nesnažte se za každou cenu toho druhého nějak zasáhnout, protože čím rozběsněnější budete, tím menší je šance, že se vám to podaří. Stejně tak, pokud nemáte žádné argumenty, mlčte – budete jen vypadat jako hlupáci. Samozřejmě, ten kdo se agresivně hádá za použití argumentů, je hlupák (což jsem já) – ale ten, kdo se hádá bez ničeho, je jen pitomec. (A teď mi řekněte, jak velký je v tom rozdíl 🙂 )

A nyní (bubny…) přichází samotný příspěvek. Musel jsem ho vyfotit, aby zůstalo zachováno původní formátování textu, bez kterého by vše ztratilo na síle.

Hle!

2 responses to “Berserk!

  1. Ja som nepochopil prečo „mistr teček“? Onanuje nad bodkami?

    • To jsi neviděl jeho příspěvky – neustále je prokládá trojtečkami. Takže třeba… takhle píše… je to dost divné… a samozřejmě bez… diakritiky… z… coz by… zas tak nevadilo… ale je to proste opravdu divne…

Zanechat Odpověď

