Máte rádi multigaming portály? Nebudete…

Někteří lidé mají podivné představy o tom, jak komunikovat s ostatními lidmi. Dobře, já bych měl co povídat… Ale nikdy bych si nedovolil namísto pozdravu a představení hned o něco žebrat (nemluvíme o službičce, která zabere 10 minut). Děti od herních portálů mají jiné představy o mezilidských vztazích.

V rámci zachování anonymity a zamezení ponížení zmíněného nešťastníka jsem jeho číslo cenzuroval. Upozorňuji, že jde o hardcore akt a ne každý tohle může vydýchat.

Nestydaný nestyda (19:51:18 5/01/2010)
dobry den

lefiath (19:52:53 5/01/2010)
Dobrý den, pokud něco potřebujete, napište mi a já odpovím.

Nestydaný nestyda (19:35:13 6/01/2010)
chcel by som sa spitat ci neponuakte sponzoring alebo ci nieste ochotny nam spravit bezplatne dizajn

lefiath (19:35:40 6/01/2010)
No jasně 😀

lefiath (19:36:04 6/01/2010)
Úžasný způsob, jak se představit – ani o vás nic nevím, a hned žebráte?

Nestydaný nestyda (20:29:11 6/01/2010)
nene vsak to tak nie to bola len otazka

Nestydaný nestyda (20:29:19 6/01/2010)
proste mam multi gaming portal

Nestydaný nestyda (20:29:29 6/01/2010)
mam CS servery TS VNT GTA a WoW

Nestydaný nestyda (20:29:37 6/01/2010)
ale jediny dizajn co mma je na CS

lefiath (20:29:38 6/01/2010)
Je mi to jasné. Tohle totiž můžou říct jen lidé, co mají podobné portály.

lefiath (20:29:50 6/01/2010)
Myslíte že jste první člověk, co se mě ptá na podobnou věc?

Nestydaný nestyda (20:30:01 6/01/2010)
a potreboval by som obycajny dizajn

lefiath (20:30:09 6/01/2010)
Vážně, jako druhou větu místo představení říct uděláte mi něco zadarmo…

lefiath (20:30:11 6/01/2010)
Skvělé.

lefiath (20:30:47 6/01/2010)
Když už o něco chcete požádat, zkuste se chovat slušně. Jasně že to byla jen otázka, těžko mi můžete něco nařizovat. Ale je rozdíl se ptát úplně neznámého člověka na něco, co asi nezabere pár minut.

Nestydaný nestyda (20:30:54 6/01/2010)
tak mohol by som vam poskytnut reklamu aj by som spamoval mne je to jedno pls

lefiath (20:31:24 6/01/2010)
Ne, díky, reklamu nepotřebuji, navíc se obávám, že na herním portálu by mi nebyla nic platná, a určitě nechci být zatažen do nějakého spamování.

lefiath (20:31:39 6/01/2010)
Jak vůbec můžete něco takového říct? Spamování je věc, kterou každý, kdo kdy dostal spam nenávidí.

lefiath (20:31:50 6/01/2010)
Vydělejte si raději pár tisíc a zadejte na webtrh.cz poptávku.

Nestydaný nestyda (20:32:03 6/01/2010)
takze prosim vas pomozte mi mam 2 WoW servery ale nemam dizajn ani web

lefiath (20:32:25 6/01/2010)
Je mi líto, nemám čas.

Nestydaný nestyda (20:32:42 6/01/2010)
skoda

Je mi záhadou, jak ten člověk získá nějaké 2 wow servery a cosi dalšího. Asi jeho táta vlastní nějakou hostingovou společnost a kluk tam může lézt, ale už nemá pár tisíc na něco dalšího. Je to trochu podobné sockování s pirátěnými hrami – když máte na počítač, tak máte i na koupi těch pár her.

13 responses to “Máte rádi multigaming portály? Nebudete…

  1. Setkávám se s podobnými lidmi typu: „Čuzzzz, potřebuju pomoc“ Na tyhle lidi platí jedině poslat je do zadních partií a dál se s nima nebavit… Kdyby většina z nich aspoň pořádně pozdravila a normálně se zeptali, myslím, že bych i pomoh, ale timhle stylem to opravdu nejde…

  2. Kam ten svět spěje, je to hrozné toto… připadá mi, že opravdu tyhle „děti“ už nezažily dobu, kdy neměl každý mobil, kdy neblyi počítače a tudíž mají velké mezery v oblasti sociální komunikace… a to nechci vidět, až nám bude 60 a budem ubrblaní staří dědci ….

    Soucítím s tebou, díky bohu na ICQ moc ne, ale na mail, co mi přišli za perly občas… no potěš 🙂

  3. Ty lidé jsou zvláštní, mně například přišel email od neznámého člověka: „Uděláš mi web?“ A když jsmu u odpověděl jaký, tak mi napsal: „No, šablonu.“ S těmi dětmi nemá cenu ztrácet čas. A to nejsou děti jen z multigamingových společností.

  4. šup s ním na lamera…

  5. Možná má wow servery přes chamachi xD už i tohle jsem viděl

  6. Není to jen o grafice, ale o celých webech. Taky to znám.

    V takovém případě řeknu cenu a většinou to stačí 🙂

  7. Tito majitelé herních webů, klanů, gild či jak se tomu nadává, jsou tím naprosto typičtí 😀 Taky už se mi to nejednou stalo 😀

  8. Je to hrůza, bohužel se s takovými lidmi se setkávám téměř denně. U mě to většinou dělají asi takto:

    caf
    ci sponzorink
    pls
    pls
    jsi tu?
    jsi?
    heeeej
    heeeeej
    heeeeeeeeeeeeej
    halo
    jsi tu?
    jsi tu?
    a
    b
    c
    dk
    a
    a
    a
    a
    aa

    (co další řádek to další zpráva v icq)

    A na to fakt nemám nervy. Všichni končí v ignoru.

    SA:MP server lze sehnat za 30korun měsíčně posláním smsky. Ostatní bych tipoval na vserver.cz free (pipni)
    Já začínal s jedním portálem na staženém designu a šlo o obsah, obsah byl dobrý a návštěvnost byla 1k – přesto, že byl design stažený. Na designu (skoro) vůbec nezáleží

  9. Naprosto typický „dialog“, jaký bych našel ve své historii nejméně stokrát.. Šablona „dobry den, urobite mi design ako sponsoring?!“ je tak zprofanovaná, že si jí snad musejí radit o přestávce na oběd, ovšem jak už tu někdo prohlásil, v 99% případů stačí říct sumu, za kterou by to bylo, a většinou už se nedostane další odpovědi.

  10. Ja mám najradšej keď mi niekto dookoa vypisuje, a nemoho by si. A nemáš pre mňa nejakú zákazku a podobne. A keby to boo raz denne tak o.k., ale keď neodpíšem tak o hodinu znova a znova. Vieš chcem si kúpiť to a to a potrebova by som nejaké korunky, nema by si pre mňa niečo. Otravné…

  11. Väčšinou si dam skryty rezim a mam pokoj. Ostatný vedie, ze aj ked ma nevidia tak som online. 😛

  12. Tak tohle jsem měl na ICQ někiolikrát a pokud nemám chuť se s někým hádat, tak mu dám vstupenku do IgnorListu. Takový lidi nemám rád. Když by alespoň napsali slušný email se žádostí, ale tohleto už je moc.

Zanechat Odpověď

