Moch bysem vkám do týmu?

Spoluvlastnit tutorials.cz není žádná legrace. Na jednu stranu odrážíte nájezdy návštěvníků, kteří se ptají jak je možné, že vychází tak málo článků, a na druhou stranu, když už se vám někdo přihlásí, že bych chtěl pomoct, je to obvykle magor nebo někdo, kdo nemá moc zkušeností a i když to možná myslí dobře (a nechce se sám obohatit), jeho vystupování nepůsobí důvěryhodně. Pár příkladů za všechno:

Nebudu uvádět konkrétní jména, ale myslím, že to ti lidé přežijí, když uveřejním jejich zprávy. Někdo, kdo chce přispět jako autor a redaktor je u nás vždy vítán, má dveře otevřené a jeho snahy si velice cením. Jenže tito lidé jsou velice vzácní a je těžké je objevit, a když se někdo přihlásí sám, je to malý zázrak. Někdo, o kom jsem nikdy předtím neslyšel, neviděl ho na fóru a nikdy si s ním nepsal, kdo chce práva k moderování a tvrdí, že buď vlastní nějaké fórum (nikdy nedávají odkaz), nebo že nějaké moderuje, není moc vítán, ale alespoň se k nim chovám slušně. Vážně, je zde alespoň tak 100 lidí, které bych si spíš dokázal představit jako moderátory/ky, a kteří jsou rozhodně mnohem důvěryhodnější než někdo s mimořádně drsnou přezdívkou typu rotacnikurvomet048_teh_king.

Poslední skupina je zatím jeden člověk, a u něj jsem si nebyl jistý, zda nejde o vtip. Posuďte sami:

> DObrý den mám zájem o přibraní k vám do týmu myslím že bych mohl dělat admina fora jsem SS v několika chat msítnostech a admin an jednom foru děkuji za odpověd Blood

Ne, nezkrátil jsem to. To je vše, co ten člověk napsal. Co jsem měl na to odepsat? Zde jsem si prostě neodpustil ironii…

Milý Bloode,
díky za tvůj zájem, ale toho není možné. Jistě budeš natolik soudný a uvědomíš si, že administraci fóra a tedy jeho řízení by do rukou naprosto neznámého člověka svěřil pouze šílenec. I tak ti děkuji za ochotu, ale myslím, že toto zatím zvládneme sami.

Petr Široký

Ano, část jeho přezdívky byla Blood-*******

Věřte mi, nejsem tak zlý a jsem rád, když lidé projeví zájem a chtějí nám se stránkami pomoct, protože pomoc se vždy hodí, ale musí to mít hlavu a patu. A co si má člověk myslet u žádostí jako je tahle?

> Čau chtlě bych se zeptat na post morátora. Jsem u Vás sice jen chvilku ale
> moderátora jsem už dělal na jiných fórech tak jsem se chtěl zeptat co bych
> dělal tady jako moderátor upravoval články ?

Tady jsem to zvažoval, protože žádného morátora nemáme. Připomělo mi to jiného člověka na jednom fóru, který je jistou legendou a dodnes nikdo neví, zda byl skutečný, nebo šlo o žert – ten dokázal ze slova moderátor vytěžit takové výrazy jako mrdrodátor, medátor a modrátor.

Navíc ten člověk asi ani neví co moderátor dělá. Moderátor moderuje fórum, stará se o to, aby návštěvníci netropili bordel, urovnává spory (nevyvolává je, viď, Ferdo?), pomáhá těm, co potřebují, a trestá ty, kteří si to zaslouží. Články opravuje korektor.

Doufám, že tohle neodradí další lidi, kteří by rádi pomohli, ale proboha, doufám že půjde o někoho trochu staršího, protože tohle byli očividně nějací kluci, už jenom z toho stylu vyjadřování. Naopak mě těší, že se mi zřejmě podařilo domluvit dva nové autory – nebudu předbíhat, ale v prosinci by se to s články mělo rozjet, pokud půjde vše dobře.

5 responses to “Moch bysem vkám do týmu?

  1. LOL, mrdrodátor…

    Můžu u Vás dělat mrdátora?

  2. LOL – a pak, že net není o vzdělávání … mým vrcholem bylo popsat známým, že jsme šli přes Šukačku na Onen svět 😦 jsme zvědavá, jak si s podobnými záludnostmi poradí Váš budoucí ko(n)rektor 🙂 na druhou stranu – měli jste štěstí,dotazy obsahovaly i celou větu – nacházím v poště mnoho takových, kde není poznat „vo co go“ – a jejich autoři rozhodně nejsou jenom mladší věkem

  3. Sádrouš byl fake, prostě si ho jeden uživatel založil jen tak pro srandu…

  4. Človek si přečte nejaké staré články na oblíbeném blogu a co nevidí … Hází se tu na něj špína 😀

Zanechat Odpověď

