Thunderbird – jak na bug s podpisem

Nějakou dobu jsem spokojeně používal thunderbird, až na jednu chybu, která podle dostupných informací zůstává dlouho neopravená. Chybu jsem tedy znovu nahlásil, přestože to nepochybně přede mnou udělalo x-lidí, a zde je řešení.

Pokud nechcete, aby se váš podpis zobrazoval úplně pod celou zprávou, na kterou odpovídáte (a pokud jde o dlouhou zprávu plnou citací, které ale musíte nechat, jistě mi dáte za pravdu, že je otrava pro podpis zajíždět dolů a že je hloupé ho tam nechávat), ale nahoře, pod textem, který napíšete, nejdříve se to pokusíte změnit v nastavení profilu. To nejde, protože položka sice jde přepnout, ale neuloží se to. Takže jsem googlil (podpis nad text) a podařilo se mi najít tento návod: http://www.abclinuxu.cz/poradna/linux/show/239405;jsessionid=ibyxvskd6sz1

Pánovi Philger moc děkuji a doufám, že tuto banalitu, která ale otravuje, konečně opraví.

2 responses to “Thunderbird – jak na bug s podpisem

  1. ja som si napriklad vsimol ze TB ma problem s ssl niekedy mi po oznameni noveho mailu zmrzne a musim vypnut a zapnut a potom hned prijat certifikat.

Zanechat Odpověď

