Zářná reklama stránek level.cz

Pravidelně odebírám herní magazín Level, a tak se čas od času podívám na jejich stránky, protože se tam občas dají najít zajímavé zprávy z herního prostředí, které se potom do magazínu nedostanou. A tak jsem viděl něco, co jsem ještě neviděl.

Ilustrační obrázek

Takto krásně to vypadá. Já věřím tomu, že za to dostali buku money, nicméně podobně razantní kroky se obvykle nevidí, takže třeba to i něco vypovídá o tom, jak na tom Level je, protože u ostatních produktů Burda Media (takový ten modrý cancour vlevo nahoře, kterého si nikdo nevšimne) tohle nevidím. Nebo možná něčím zlobili, nebo je třeba doplnit výdělky z časopisu výdělkem z reklamy, kterou jsem mimo jiné také shlédl, a zaujalo mě, že jde o jakousi reklamu na řetízky na splachování u záchoda, které jsou předělány na šperky, což je podle mě výborný marketingový tah, udělat něco absolutně nevkusného a maskovat to tím, že to boří hranice (což je určitě pravda, horší může být snad jenom ověšování se pohřebními věnci).

Ale tohle jsou jenom takové bulvární plky, spíš mě zaujalo to, že reklama v podstatě rozbořila design stránek, protože je širší než samotný obsah (jinak už dost starého designu, který mají na svědomí détépáci z cinemaxu, budiž jim prominuto), a svoji velikostí bezesporu upoutá víc, než cokoliv jiného. Spíš než to, že si jedna stránka takto narvala reklamu na úkor všeho jiného si spíš říkám, zda to není začátek nového trendu. Díky adblocku a noscriptu jsem ušetřen například otravného adsense a reklam, které vedou z jiných stránek, nicméně v okamžiku, kdy se objeví bannery, které mají na výšku minimálně třetinu mého okna prohlížeče, a jsou součástí stránek, takže je nezachytí filtr (zdravím Radka Hulána, který chtěl, aby mu lidé za nezobrazování jeho patetické reklamy platili), a mě tyto reklamy oblaží. U jedné málo navštěvované stránky (mnou, jinak je level.cz velmi populární) nejde o nic hrozného, ale v případě masového využití mě mrazí v zádech.

Když jsem psal některé z článků o webdesignu, zmiňoval jsem se o tom, že u reklamy by se mělo myslet na to, zda nebourá celkově stránky. Zde musím říct, že osoby, odpovědné za tuto věc to absolutně nezvládly (a je jim to nepochybně absolutně jedno, což ukazuje fantastický zájem o návštěvníky stránek), a já jen doufám, že to je u level.cz jednorázová akce, že to není natrvalo, a že to nebudou jiné stránky přebírat jako úspěšný trend.

2 responses to “Zářná reklama stránek level.cz

  1. super 😀 na level.cz reklama – Herni magazin Score 😀 😀 😀

Zanechat Odpověď

