www.tohlejenejakablbost.com – luxusní doména na prodej

Alespoň podle stable.cz…

Nevím, je možné, že jsem přišel v nesprávnou dobu, kdy mají něco rozhozené, ale chtěl jsem si zaregistrovat jednu doménu. Samozřejmě jinou než uvidíte, kdo by si něco takového registroval, že? Jenže doména byla obsazená. Zůstal jsem v klidu a zkusil opačné spojení (jde o dvě slova), nicméně také nic. A u obou byly obsazené stejné domény, vše kromě cz, sk a eu. Říkal jsem si, že je to nějaké divné, takže jsem zkusil postupně různé kombinace jednoho z těch dvou slov a opět malé bezvýznamné nic.

To už jsem začal zuřit, a použil jsem několik nepublikovatelných slov přes 10.tou hodinou. Ale že by si někdo registroval zasranyformular.com?

HMm

Pod dojmem spiknutí jsem zkusil jiného registrátora a hle, simsala bim! Vše fungovalo. Možná stable.cz ještě neukončili nějaký aprílový žertík, nebo u kormidla zrovna seděl doménový spekulant a stránky typu kurvamamhoreckunechtemebyt mu přišly atraktivní.

A co jsem to vlastně chtěl registrovat? Na to je času dost, i pokud vás to náhodou zajímá. Nicméně, jedná se o tutorials.cz a jak říká můj oblíbenec, nastal čas. Musíme expandovat. Myslet ve velkým.

1 responses to “www.tohlejenejakablbost.com – luxusní doména na prodej

  1. Myslíš, že se doména seremenatutorials.cz bude líbit ? 😀

Napsat komentář