ČSSD scarface

Náhodou jsem viděl perfektní fotku našeho ambiciózního a charismatického politického vůdce, a snad proto, že jsem ten film nedávno viděl, jsem si představil tu shodu.

Zjizvená tvář versus bradavičnatá tvář.

Puchejř

Jiří Paroubek vyrobil kukuč, který ho dle mě katapultoval na kandidáta na padoucha do nového Jamese Bonda. Jeho pohled, ze kterého nekouká zlost, či zášť, ale nenasytná touha po moci (koukejte do očí), má takovou sílu, že před ním vadne i Al Pacino. I kdybych byl opilý, zhulený, s vygumovaným mozkem, pořád by tu zbývala tato bezpečnostní pojistka, že bych nemohl volit stranu, co má za představitele tohle.

3 responses to “ČSSD scarface

  1. 😀 applaus 😀 😀

  2. Takhle zprznit muj oblibenej film 😦 i kdyz podoba charakteru postav by tam mohla bejt 🙂

    • Já mám ten film taky rád, a až si najdu trochu času, přidělám padoubkovu tvář na Tonyho tělo, aby to pěkně sedělo 😛 Tohle bylo jenom z rychlého popudu, že jsem ten kukuč už někde viděl. Jirka je sice oproti Tonymu muž nepevných zásad, ale jeho obličej je podobně „kvalitní“, i když ne ve směru hubeného ďábla z obchodu s koksem, ale bolševického diktátora.

Zanechat Odpověď

