Hovno.pdf

Normální den, normální klient, a podklady k zakázce. Nic nemůže být zavádějící 😛

Od nového klienta jsem dostal podklady k zakázce, jak jsme se domluvili. Vše vypadalo normálně, a součástí e-mailu bylo i logo ve formátu ai.

Obrázek

Nicméně po kliknutí mi přes obličej přelétlo pár grimas.

Obrázek

Nevím, jak se to klientovi podařilo, a co to má znamenat, logo bylo v pořádku, nicméně ve formátu PDF, který je nepoužitelný a tak budu muset tak jako tak žádat o znovuposlání, a při té příležitosti se zeptám, co to mělo být, takže čekejte, jak příběh dopadne 🙂 Každopádně mě to pobavilo.

Obrázek

// Během konzultace s klientem vyšlo najevo, že chyba byla na straně centrum.cz – když jsem teď e-mail kontroloval, příloha se stáhla normálně, se správným názvem a přípnou. Co jsem centru udělal, že ke mě chovají takového sympatie? 😛

9 responses to “Hovno.pdf

  1. LOL
    neboli vse je jen otazka pravdepodobnosti. proste 5 nahodnych pismen se jednou seradi do tohohle tvaru 😀

  2. myslim, ze ta pravdepodobnost bude o trosku mensi nez 1: faktorial 36 – furt to neni nula, takovyhle nahody se deji (i kdyz to muze bejt lidskej faktor)

    btw. ten jejich mail je divnej, jednou mi nekdo neco posilal se zacernenymi daty: velky obrazek byl vskutku zamazanej, ale v tom nahledu, co je pod emailem, to zamazle nebylo

  3. Tak tohle je dost ujetý.

  4. Někdy je lepší trapasy nekomentovat. Občas pojmenovávám některé soubory jako ten pán. Ale ty trapasy nemá cenu omlouvat.

    • Ale pán v tom byl nevinně. Vždyť tam dole upozorňuji, že když jsem to zkusil stáhnout podruhé (jako přílohu), tak se to stáhlo normálně, takže na vině byli padouši z centrum.cz (které v poslední době blbne víc a víc).

  5. Ajo.To už jsem nečetl. Tak to je celkem síla. Asi nějakej bordel v databázích. 😀

  6. Tipnul bych si, že se prgátorovi podařilo commitnout a do nasazení propašovat něco s testovací hláškou. Já když se něco nedaří, tak dávám debugovacím výpisům a testovacím názvům taky zajímavý jména.

Zanechat Odpověď

