Jak nainstalovat MSN a nepřijít o rozum

Pidisoft skutečně umí úžasné věci, a pokud si myslíte, že instalace obyčejného komunikačního klienta je nuda, přesvědčím vás o opaku.

Mise první je vždy kde si program opatřiti. msn.com má stupidní navigaci a tak jsem chvíli hledal, než jsem našel odkaz zaslíbený. Asi jsem je ale nějak naštval, protože mi ukázali holou… 404

http://www.indesign.name/temp/dobretozacina.png

Poté, co se mi podařilo program konečně stáhnout z live.com, jsem započal s instalací (vlastně stahováním, protože dnes je taková hloupá móda stáhnout stahovač samotného programu). Že by se už nic nemělo stát? Nebuďte naivní,

http://www.indesign.name/temp/fakof.png

To je asi trest za to, že jsem si zvolil instalovat jenom messenger a ne ty další „užitečné“ blbosti, co mi to cpalo.

Dalším úžasným zjištěním je, že MSN nemá na výběr ČR, takže volím Armed Forces Europe (ano, to si můžete vložit na místo země…) a čekám na potvrzovací e-mail.

Nu, a když už jsem si myslel, že utrpení skončilo a program šťastně naběhnul, čekalo mě pouze trpké rozčarování.

http://www.indesign.name/temp/reknetewow.png

Možná někdy jindy. Jakto, že se Skype nebo icq takové potíže nejsou?

5 responses to “Jak nainstalovat MSN a nepřijít o rozum

  1. to nevymyslis… 😀

  2. Já s tím zase takové problémy neměl.Znám horší registrace.Každopádně máš pravdu v tom, že web mrkvosoftu je neskuteščně nepřehlednej. Všechno je rozdělené na několik dalších odkazujících domén a vévodí tomu různé sekce a podsekce. Takže tam někdy zabere hledání drobnosti dost času.

    (je to ostuda, když se jedná o web Microsoftu)

    No alespoň už Microsoft trochu pořešil problém s modrou smrtí.

    Co se týče ICQ (klientu) , ten je šílenej. Troufám si říct, že je MSN lepší a stabilnější.

    Tak nervům zdar.

  3. No tak asi to byla pouze shoda náhod, faktem je, že se to nainstalovalo nějak špatně a padá mi to, nejde to normálně spustit. Icq protokol sice padá a padá jako opilec, ale nepadá program samotný.

  4. Pěkné 😀 Já jsem s instalací MSN problém neměl, pokud problémem nenazývám to, že jsem ho musel instalovat 3x, než se mi to vůbec podařilo :).

  5. Mě to nikdy nedělalo problémy, 3 kliknutí a bylo to (stáhnout, instalovat, dokončit …).

Zanechat Odpověď

