I šéfredaktoři mají svoje dny

Nešťastný článek o trendech logodesignu měl i několik maličkých událostí, které jsme na veřejnost nepustili. Pro vaši zábavu a poučení uveřejním jednu z nich.

> Od: redakce@designportal.cz
> Komu:
> Datum: 18.11.2008 11:50
> Předmět: Clanek na Tutorials.cz
>
Zdravim,

vsimnul jsem si, ze clanek na Tutorials.cz

http://www.tutorials.cz/clanek1305-trendy-logo-designu-2008

je prekladem clanku

http://www.logoorange.com/logo-design-08.php

Autorem u vas je uveden LukasZ wallker, bez toho aby kdekoli uvedl, ze se jedna o preklad.

Zajimalo by me, jestli na Tutorials.cz vubec nejak resite autorska prava, protoze tento clanek je evidentne porusuje.

S pozdravem


Martin Kalda
sefredaktor

Těší mě, že nás navštěvuje i samotný šéfredaktor designportálu 🙂 Nicméně musel jsem se svého redaktora zastat, protože Martin Kalda byl se svým příspěvkem trochu mimo.

Dobrý den,

není pravda, že v článku nic není uvedeno. Hned na začátku můžete vidět odkazy na původní článek a náš překlad je publikován se souhlasem společnosti Logoorange. A teď vážně. Tento článek je jeden z mála, který není naší unikátní tvorbou a o tom, že autor (LukasZ) udělal v podstatě překlad jsem se dozvěděl až později. Poté jsem ho na chvíli stáhl, než autor dostal od původních autorů povolení – sice pozdě, ale přeci. Nechtěl jsem dobrý článek skartovat kvůli autorově hlouposti. Ten se omluvil a slíbil, že se nic podobného již nebude opakovat + přidal ony odkazy na začátku článku, které tam předtím skutečně nebyly a pokud jste se na článek koukal tak před dvěma týdny, je to možné. Pokud jste se ale na něj podívat dnes, pak byste se měl podívat lépe. Narazil jste ještě na něco zajímavého v našich článcích? 🙂

Je možné, že pan Kalba tohle prostě přehlédl, nebo že se rozhodl napsat až o ty 2 týdny později. Nikdo nejsme dokonalý. Bohužel jsem od něj další odpověď nedostal, takže mu snad nebude vadit, že toto zveřejním. A kdyby ano, nemá mi psát 😛

3 responses to “I šéfredaktoři mají svoje dny

  1. nie nadarmo mame v paticke tutorials, ze nas moze niekto zalovat, ak si to bude velmi zelat… 😛

  2. Nejlepší je závěrečná věta 😀 Možná byl pan Kalba po těžké kalbě, když to psal.

  3. No dobře, to byl úmyslný překlep, ne abych ho zesměšnil. Když jsem to psal, najednou jsem to v tom viděl a řekl jsem si, že si prostě nemůžu odpustit to sem jednou napsat. Nemám nic proti panu Kaldovi, jeho jméno k tomu svádí 🙂

Zanechat Odpověď

